My Chilling Roommate
Jung Se Ri (Kim So Jeong), who can see ghosts since childhood, works part-time at a coffee shop. When Song Ji Chan (Jung Chan Woo), a wealthy business heir, dies in a traffic accident and loses his memory, he discovers only Se Ri can see him. Desperate to understand his situation, he follows her home and becomes her unexpected ghostly roommate. As they investigate the circumstances of his death, an unusual connection begins to develop between them. Their unconventional relationship grows more complex as Ji Chan starts developing feelings for Se Ri while trying to unravel the mystery of his own demise. This is a 2022 South Korean supernatural romantic comedy directed by Hwang Kyu Seong.