My Giraffe
Patterson is best friends with his next door neighbor, Raf the giraffe. The pair are inseparable until Patterson starts school and realizes that Raf can't come with him. Unbeknownst to his teacher, Patterson hatches a brilliant plan to bring Raf to school and enjoy the company of his new friends. Based on a beloved nursery rhyme, My Giraffe is a funny, fanciful story about the value of friendship and the love of learning.