My Guardian Angel
Hannah is autistic, and due to her condition, unable to speak. When her sister (Angel) died, Hannah was forbidden to grieve by her abusive parents. When a knife keeps appearing under her pillow, Hannah realises there may be a way out. Is it Angel, who from the 'other side' has come back to seek justice for all the abuse she has suffered?