The Horse Dancer
When one of America's most promising young gymnasts, Samantha Wick, is cut from the Olympic team, she decides to follow her dreams of horseback riding by joining a girls horse camp. With financial troubles threatening to shut the camp down, Sam uses her gymnastic prowess to start a horse-dancing team to raise money and save the camp!