Namiya
Based on Keigo Higashino's international bestseller "The Miracles of the Namiya General Store" comes Shanghai Film Festival Award-winning director Han Jie's take on the fantastical novel. TFBoys’ Karry Wang stars as Xiao Bo, one of three orphans on the run who take refuge in a derelict corner store. Once there, they find a mysterious letter seeking advice, ending up in adventure in time and finding unexpected connections with their own past.