Nelly Rapp: Monster Agent
Nelly is excited to spend the autumn holidays at her eccentric Uncle Hannibal's country mansion, but it turns out that he is not living a quiet life like she thought. Everything Nelly knows is tested when she discovers he is a monster agent and is pulled into a thrilling adventure surrounded by ghosts, vampires, werewolves, Frankensteins and more.