The Mistress
Newlyweds Parker and Maddie move into their dream 1890 Victorian home near downtown Los Angeles. As they settle in, Maddie discovers a collection of old letters hidden behind a wall panel from a woman who lived there over 100 years ago who was abandoned by a married lover and committed suicide. Parker struggles with ghostly disturbances while Maddie suspects he’s hiding something dark from his past.