Normal Adolescent Behavior: Havoc 2
Amber Tamblyn (The Grudge 2) leads a scorching hot cast in this seductive drama about a group of close high school friends who take adolescent bonding to a whole new level. Shunning random hook ups, these friends vow to be only with each other — no apologies and no regrets. But when one of them falls for an outsider, the group's cold and calculating leader takes it personally, and decides that if anyone tries to leave her clique, she'll show them just how dangerous it is to make enemies out of friends.