#Stuck
A hot and sexy one-night stand turns into an awkward morning after when Holly (Madeline Zima), a serial monogamist, and Guy (Joel David Moore), a serial playboy, find themselves #STUCK in a dead-stopped, record-breaking traffic jam. With nothing to do but piece together the hazy memories of last night's hookup, their initial sexual attraction builds into a deeper connection and shared understanding of why they do what they do and most surprisingly, where it might lead them.