Not Safe for Work
From the director of "Captain America: The First Avenger" and "The Wolfman" comes a psychological thriller about an unsuspecting office worker, Tom Miller (Max Minghella, "The Social Network"), who becomes trapped in his office building with a demented Killer (J.J. Feild, "Captain America: The First Avenger"). As Tom rushes to protect those employees working late, he soon discovers that his legal firm has been hiding sinister secrets that could put thousands of lives at risk. From the producer of "Paranormal Activity" and "Insidious", comes a terrifying, psychological thriller where an ordinary office becomes a twisted killing ground.