OK! MADAM
Mi-Young runs a shop at a traditional market, where she makes and sells twisted bread sticks. Her husband Seok-Hwan works as a computer repairman. One day, Seok-Hwan wins a free trip to Hawaii. Mi-Young and Seok-Hwan will go on their first international trip together. When Mi-Young and Seok-Hwan get on the airplane to Hawaii, things don't go as expected. Terrorists, including Cheol-Seung who chase after a secret agent, get on the same airplane. The passengers soon become hostages. Suddenly, Mi-Young and Seok-Hwan begin to rescue the passengers.