Once Upon a Fish
Ben, a frustrated writer has decided to end his life. But when his suicide attempt is unknowingly interrupted by his neighbor, who has come to ask for a favor, his life will be thrown in disarray following a series of misadventures that will bring his world truly upside-down, giving him the reality check he maybe needed.