Only A Ride
Anthony gained notoriety for completing the Triple-Triple Crown, a 40-hour, 260km ride on Vancouver's North Shore mountains. Known for his extreme endurance challenges, Anthony finds solace in these pursuits amid mental health struggles. Now, he's planning a 10-mountain route to raise awareness for mental health.