Orion
In a future dark age, after civilization has collapsed, there are rumors and prophecies of a savior to come. A maiden, held captive by a cannibal shaman, prays for a savior. Soon after, an illiterate hunter stumbles upon the shaman’s cottage. The maiden promises to lead the hunter to a city containing the world’s last survivors. With an aid of an urchin vagabond, the hunter plots against the shaman who may not be human at all.