Our Son
OUR SON depicts the next step in the zeitgeist of LGBTQ+ equality: the right to divorce. Married for 13 years, aspiring artist Gabriel (Billy Porter) and his ambitious partner Nicky (Luke Evans) appear to have created the perfect life together. But Gabriel is struggling to find a creative and personal spark while caring for their young son Owen. Stress and anxiety flare as their relationship gets to an irreparable place, forcing the couple to head for a divorce. Now the two must navigate revealing the news to friends and family, a custody battle, and ultimately the journey to find themselves and support their son.