Papi
Papi recounts a day in the life of Sonia, a precocious 8-year-old girl with a vibrant imagination. Her flashbacks and surreal flights of fancy shed light on her relationship with her father, who is only ever known as the elusive "Papi" figure. The young dreamer Sonia copes with the pain of abandonment by clinging to her memories of a hero whoappears, but never arrives.