Parker
Parker (Jason Statham, The Expendables 2 ) is a professional thief who lives by a personal code of ethics: don't steal from people who can't afford it and don't hurt people who don't deserve it. But on his latest heist, his crew double crosses him, steals his stash, and leaves him for dead. Determined to make sure they regret it, Parker takes on an unlikely partner, Leslie (Jennifer Lopez, Out of Sight), a savvy insider, who's short on cash, but big on looks, smarts and ambition. Together, they devise a plan to hijack the score, take everyone down and get away clean.