Pater
Vincent Lindon and Alain Cavalier are pals. Like father and son. They sip port in bars dreaming of a film they might make. Together. Then just once in a while, they don suit and tie. Play men of power. See how much trouble they can make. For a laugh. They tell a tall story, that’s part really personal, part, well - just plain tall. Only, as ever at the movies, there’s that excellent question no one can answer : is it really all make-believe?