Pet Shop Boys - Rock Legends
Neil Tennant and Chris Lowe met in a record store in West London. Although they came from different backgrounds they bonded over a love of electronic music. “Hague” their debut album “Please” was released in 1986, it entered the top 10 around the world. In 2013 the band released “Electric”, which after the mellow Elysium saw them return to their dance roots, 30 years into their career the Pet S...