Han Jeong U (Cho Jung Seok) is a successful pilot who was even featured on television shows. However, a series of unfortunate events results in him getting fired from his job, and no other airline wants to hire him. Desperate to find a new job, Jeong U decides to reinvent himself – with help from his sister Jeong Mi (Han Sun Hwa), he dresses up as a woman and "borrows" her name to get hired with a new identity! His momentary success is soon threatened by other challenges at work, such as dealing with his misogynistic coworker Seo Hyeon Seok (Shin Seung Ho) and connecting with fellow pilot Yoon Seul Ki (Lee Ju Myoung), who only knows him as a woman. Can Jeong U clear his name without getting caught? This film is a remake of the 2012 Swedish movie "Cockpit."