Pitchfork
Hunter Killian brings a group of friends from NYC back to his family farm in Michigan for support after sharing with them a deep secret, one that he has been reluctant to share with his family. All is not what it seems in this tranquil part of the country as the group quickly learn that older secrets are more deadly as they start being stalked by a twisted, dark, and disturbing beast Pitchfork.