Posse
A publicity-hungry U.S. Marshal (Kirk Douglas) doesn’t just hunt down and capture fugitives, he makes sure a photographer is around to record his crime-fighting exploits and bolster his political aspirations. In POSSE the lawman soon discovers that fame may be fleeting when he sets his sights on his No. 1 target: cool-witted robber Jack Strawhorn (Bruce Dern). Bo Hopkins, James Stacy and Alfonso Arau co-star in this crafty Western that asks the question: Just who is the real bad guy?