Princess Emmy
Princess Emmy is a young girl with a secret gift – she can speak to horses. Life for Emmy has been wonderful: exploring and hanging out with her best friends – a stable full of horses. That is, until her jealous cousin Gizana appears, challenging her at every turn, threatening Emmy’s chances of becoming an officially inaugurated princess. And on top of all that, Emmy must undergo the ultimate test to earn the right to keep her ability to speak to horses.