Pure Country
After 25 chart-topping hits, the singing star becomes a movie star! George Strait makes his film debut in an entertaining look into the heart and soul of country music from Young Guns director Christopher Cain. Superstar Dusty Chandler (Strait) is tired of the smoke, the strobe lights and the overmiked sound of his arena spectaculars. One night, something snaps. "I'm just going to take a little walk," Dusty says as he walks out of the empty hall, ditching his beard, ponytail - and temporarily, his career - to reclaim his down-home country roots. But his manager (Leslie Ann Warren) retaliates: a stand-in (Kyle Chandler) lip-synchs his songs in concert. And a romance with a lovely rancher (Isabel Glasser) is on again, off again like a rodeo cowboy. The simple life can be complex, but it's nothing a revitalized country boy can't handle!