RAINMAKERS
Embark on a fascinating documentary journey into the world of rainmakers, showcasing their unique techniques for initiating and ceasing rainfall in Nigeria. As we engage these rainmakers and subject their abilities to various tests, watch out for the intriguing results of our encounters.