Raphael - Viña del Mar
Raphael, The 'Nightingale of Linares', one of the major stars in Spain and Latin America, sings his most successful titles like “Mi gran noche”, ” Yo soy aquel”, in this unforgettable performance recorded in Chile in February 2005.