Ray Charles - Rock Legends
Ray Charles was a pioneer of soul music, integrating R and B, gospel, pop and country to creat hits like 'Unchain My Heart,' 'Hit the Road Jack' and 'Georgia on My Mind.' A blind genius, he is considered one of the greatest artists of all time.