Renaissance Man
Expect big, big laughs when funnyman Danny DeVito (Twins, Junior) joins forces with talented director Penny Marshall (A League Of Their Own, Big) to deliver a lively five-star comedy you're going to love! DeVito plays a down-on-his-luck businessman who desperately takes the only job offered – a teacher in the U.S. Army. His mission: keep a ragtag bunch of underachieving misfits from flunking out of basic training! Be on alert for laughter as this unlikely new teacher and his underdog class unexpectedly inspire each other to be all they can be!