Going Dutch
The colonel is reassigned to take emergency command of USAG Stroopsdorf in the Netherlands; Sgt. Conway provides the colonel and Shah with a tour of the things Stroopsdorf is known for... cheese, laundry and bowling.
Tanks for Nothing
Gen. Davidson makes a visit to USAG Stroopsdorf and insults the colonel by tasking him with commanding the unit of traffic during a tank maneuver; the colonel devises a plan to steal a tank to prove he is still in his prime.
The troops of Stroopsdorf participate in their quarterly war games. Meanwhile, when an unidentified drone hovers over the base, The Colonel recruits Captain Maggie, Major Shah and Sergeant Dana to take a trip to the owner’s house to confirm he is not a spy.
General Davidson arrives at Stroopsdorf to receive his second star. The colonel eagerly desires a promotion and needs Captain Quinn's help to charm General King; Maj. Shah dips his toes back into the dating pool.