Tanks for Nothing
S1, E2: Gen. Davidson makes a visit to USAG Stroopsdorf and insults the colonel by tasking him with commanding the unit of traffic during a tank maneuver; the colonel devises a plan to steal a tank to prove he is still in his prime.