Return to Silent Hill
Return to Silent Hill follows James (Jeremy Irvine), a man broken after his relationship with the love of his life, Mary (Hannah Emily Anderson), ends. When a mysterious letter from her calls him back to Silent Hill, he finds a once-recognizable town transformed by an unknown evil. While James desperately searches for Mary, he encounters terrifying creatures and begins to unravel the mystery of what happened to the place. As he descends deeper into the darkness, the secrets he uncovers lead to a horrifying truth and James finds himself struggling to hold on long enough to save his one true love.