Outcast
Outcast follows Kyle Barnes, a young man who has been plagued by demonic possession all his life. Now, with the help of the Reverend Anderson, a preacher with personal demons of his own, Kyle embarks on a journey to find answers and regain the normal life he lost. But what Kyle discovers could change his fate – and the fate of the world – forever.
Kyle Barnes returns home to Rome, West Virginia, to discover that he can’t hide from the past and that the future may hold more questions than answers.
The intrigue in Rome intensifies; Reverend Anderson uncovers shocking information about someone close to him; Megan conceals a secret.
Rev. Anderson finds his powers severely tested; Patricia reaches out to Kyle; Sidney issues a warning.