NOS4A2
The Shorter Way
Vic, a young New Englander, discovers her supernatural abilities as the immortal Charlie Manx lures a child into a mysterious Rolls Royce Wraith.
Vic meets Maggie, a medium with more questions than answers. Manx visits Haverhill to seek The Shorter Way and finds Bing, who is eager to help.
Vic seeks the Wraith and learns she must trust her gift. A body surfaces in Haverhill.
Vic is questioned by the police and cannot fill the holes in her story. Manx lays out his plan for Vic, but things go awry.
Vic meets another strong creative who gives her some advice. Manx receives an unexpected visitor.