Robby Robinson's Blueprint
Once hailed as a bodybuilding icon, Robby Robinson vanished from the limelight. Now, at 77, he's back, defying age with an incredible physique. Explore his journey from past struggles to triumphant return, as he reshapes the fitness industry and reveals the real Robby Robinson.