Rust
Best friends heather and morgan meet up with some friends at an abandoned attraction. What they dont know is within the house lives a cannibalistic madman. They soon find themselves fighting to survive. They are now being hunted down by non other than the blood wrenching and unmerciful grasp of Travis McLennan.