Saving Silverman Saving Silverman
2 Best Friends + 1 Girlfriend = WAR! Darren Silverman (Jason Biggs), Wayne Lefessier (Steve Zahn) and J. D. McNugent (Jack Black) have been best friends since the fifth grade. Enter Judith (Amanda Peet), a cold-hearted beauty who digs her claws into sweet-natured Darren. She snatches him from his friends and even breaks up their cover band. J. D. and Wayne try every imaginable scheme to save Darren- and their friendship - but fail miserably. When they find out Darren has been brainwashed into marrying Judith, the dim-witted duo decide to kidnap her and reunite Darren with his long-lost love, before she becomes a nun!