Saw X
John Kramer (Tobin Bell) is back. The most disturbing installment of the Saw franchise yet explores the untold chapter of Jigsaw's most personal game. Set between the events of Saw I and II, a sick and desperate John travels to Mexico for a risky and experimental medical procedure in hopes of a miracle cure for his cancer - only to discover the entire operation is a scam to defraud the most vulnerable. Armed with a newfound purpose, the infamous serial killer returns to his work, turning the tables on the con artists in his signature visceral way through devious, deranged, and ingenious traps.