What do you get when you mix fearless comedic genius with the latest box-office blockbusters? You guessed it. On April 14th, the "Scary Movie" gang is back with the most hilarious and irreverent installment yet! "Scary Movie 4" is set to invade a theatre near you with outrageous send-ups of "War of the Worlds," "The Grudge," "The Village,"Saw" and "Saw II," "Million Dollar Baby" and much more. Legendary comedy director David Zucker ("Airplane!," the "Naked Gun" franchise, "Scary Movie 3," and "Ruthless People") and producer Bob Weiss reunite to take aim at some of the best fright films, the latest box office hits, music, current events, pop culture, and your favorite celebrities. Anna Faris and Regina Hall are back as the loveable, dim-witted Cindy Campbell and her self-serving, sex-crazed pal, Brenda, respectively - joined this time around by Craig Bierko ("Cinderella Man"), as the cute-but-utterly clueless Tom Ryan. Together, they battle to save the world from a ruthless alien invasion. And, in true Scary Movie tradition, the outrageous celebrity cameos are non-stop. Those featured include: Carmen Electra, Shaquille O'Neal, Dr. Phil, Bill Pullman, Chris Elliott, Molly Shannon, Michael Madsen, rappers Chingy and Lil' John, Leslie Nielsen returning as our fearless Commander in Chief, plus many, many more surprises. In "Scary Movie 4," nothing - and we mean NOTHING - is off limits!