Schubert Sonata in A minor and Brahms Clarinet Trio
Part of the ‘Da Camera’ concert series of the Reina Sofía School of Music in Madrid, this performance features works by Franz Schubert and Johannes Brahms. The concert begins with Schubert’s Sonata in A minor, D. 821, ‘Arpeggione’ (arrangement for flute and piano), performed by Ana Ferraz (flute) and Luis Arias (piano). This is followed by Brahms’ Clarinet trio in A minor, Op. 114, performed by...