Sea Nomads
Two brothers travel 30,000 km across 13 countries, through the American Continent, while surfing the American Pacific Coastline. They show the Continent as a whole, through its different cultures, towns, villages, food, people, animals and landscapes while camping and surfing perfect and remote waves on their way back home, from California to Bs.As. Argentina. Gauchos del Mar (Sea Nomads).