Seance
At the prestigious Fairfield Academy, an elite boarding school for girls, six friends jokingly engage in a late night ritual, calling forth the spirit of a dead former student who reportedly haunts their halls. Before morning, one of the girls is dead, leaving the others wondering what they may have awakened.