Second Chance
After accidentally killing a man in the ring, boxer Rush Lambert (Robert Mitchum) needs to escape from his old life and regain his composure. Meanwhile, singer Clare Sinclair (Linda Darnell) is on the run from her gangster boyfriend, Vic Spilato, who wants to keep her from his murder trial. As the two cross paths in South America, Rush faces a whole new set of problems when Clare involves him in her affairs -- especially since hit man Cappy Gordon (Jack Palance) is on her trail.