Séptimo
In this suspenseful thriller, Ricardo Darin and Belén Rueda star as a troubled couple who find themselves in a desperate search to track down their children after they vanish while racing down the stairs of their 7th floor apartment building. No one knows anything. No one’s seen anything. From there they instigate their own frantic investigation, where everything and everyone they know is suspect.