Shadows in the Desert: High Strangeness in the Borrego Triangle
Derek Hayes and David Flora investigate the SoCal Desert, where cryptids, ghosts, and UFOs have been reported. With a variety of interviews, animations, and on site investigations, Hayes and Flora try to uncover the truth about the Borrego Triangle.