Ancient Aliens: Origins
Revisiting the most compelling mysteries explored over the past 15 years of "Ancient Aliens"; experts engage in thought-provoking conversations on topics central to the Ancient Astronaut Theory.
Based solely on Charles Darwin's Theory of Evolution, the rapid development of modern humans seems impossible without a 'missing link.' Could this link involve extraterrestrial intervention? Join Giorgio Tsoukalos, William Henry, and Jason Martell as they delve into the series archives of "Ancient Aliens" to uncover compelling clues about mankind's true origins. Discover evidence within religious texts, records from Earth's first civilizations, unexplained anomalies in human physiology, and clues embedded within our very own DNA. Could extraterrestrials have really guided human evolution? And if so, does the experiment with the human genome persist even today?