Shava Ni Girdhari Lal
“Girdhari” an old golden hearted guy, is desperate to find a match because of his growing age. His desperation lands him into trouble every time he meets a gorgeous girl. He doesn’t care about his surroundings, whether he is attending a marriage or a funeral, he always makes everyone around him uncomfortable. The only person who understands him is his father. Does Girdhari find his true love?