The Appaloosa
Buffalo hunter Matt Fletcher sets out on a dangerous quest when his beloved horse is stolen by the powerful bandit Chuy Medina. As Fletcher seeks to reclaim his horse and exact revenge, he unexpectedly falls for a beautiful woman with a complicated past.