Single in Seoul
Publisher Joo Hyun Jin (Lim Soo Jung) is known for her essay series "Single in the City" – but secretly, she longs for a romance of her own. As she is working on a book about singletons, one of the writers on the project quits due to pregnancy, and Hyun Jin must search for a new writer to fill in the gap. Enter Park Young Ho (Lee Dong Wook), Hyun Jin's college senior, who's now a professor and online influencer who thoroughly enjoys the single lifestyle. Hyun Jin and Young Ho immediately clash over their different perspectives on love and relationships. However, Young Ho's dismissive attitude towards romance is just a cover for deep heartbreak after his past relationship with Hong Joo Ok (Esom) ended poorly. Will Hyun Jin and Young Ho find a way to work together – and will they meet in the middle in more ways than one?