Skateland
Ashley Greene (Twilight Saga) and Shiloh Fernandez (Red Riding Hood) co-star in this powerful coming-of-age drama that took the film festival circuit by storm. For Ritchie Wheeler (Fernandez), a carefree teenager growing up in a small Texas town, Skateland is more than just a local roller rink...it's a fading symbol of friendship and good times. Now, everything's changing and the only thing Ritchie can hang on to is his budding romance with the sweet and beautiful Michelle (Greene). But one fateful night will force Ritchie to face the future and make the most important decision of his life.