Snow Blossom
Twenty-year-old Seol Hwa (Min Chae Eun) works at a wine bar, where she's known as the "Ice Princess" for her cold, aloof demeanor, despite her beauty. She's an incredibly attractive hostess, and catches the eye of Do Jin (Byun Jun Suk), the son of a wealthy conglomerate owner. Seol Hwa invites herself over to Do Jin's villa the following day, but to Do Jin's surprise, she's not alone – she's brought another man with her named Byeong Gu (Kim Dong Beom), but offers no explanation why. Clearly, there's more to Seol Hwa than meets the eye. What motives could she possibly hold, and what truths will emerge during the course of this tense staycation?